"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2011. december 25., vasárnap

ÜNNEPI ASZTAL...










Ilyen szép terítéket még soha nem varázsoltam Karácsonykor, mint most, ebben az évben. Eddig a hangsúlyt mindig a fenyőfára fektettem. Idén valahogy a szépen megterített, ünnepi asztal volt az álmom. Már hetekkel az ünnepek előtt a boltokat járva, azt nézegettem, hogy vajon milyen színű legyen a csodás teríték. Milyen kiegészítőket, gyertyákat és egyéb oda illő dolgokat tegyek az asztalra. Az ezüst-fehér-üveg kombináció mellett tettem le a voksomat, és ennek szellemében szereztem be apródonként a hozzávaló dekorációkat. Szerettem volna varrni szép, csillogó, ezüstös tányér alátéteket, de sehol nem kaptam hozzá megfelelő anyagot, így maradt az ezüst krepp papír. A célnak ez is tökéletesen megfelelt. Vettem szép köves-foglalatos szalvétagyűrűt, ezüst gömb gyertyát, gyöngysort, apró kavicsot, szíves dekorációs láncot. A porcelán rózsák pedig, már régebbről megvoltak. Így állt össze a kép. Mire a terítéssel készen lettem, még a napocska is kisütött, mesebeli fényt kölcsönözvén az asztalomnak. A vendégeimnek nagyon tetszett, örömmel ültek le, a szépen terített asztal mellé... 


MENÜKÁRTYA

Halászlé

Tatár bifsztek

Rántott harcsa szelet

Töltött rántott gomba

Töltött pulyka szelet

Majonézes burgonya saláta

Francia saláta

Jázmin rizs

Mákos és Gesztenyés-gyümölcsös bejgli

Aprósütemények


Minden dolgos háziasszonynak kellemes pihenést kívánok!





ILLÉSKRISZ KONYHÁJA


20 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt Kriszti! Tényleg gyönyörű az ünnepi asztalod!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! A menükártya pedig elképesztően jól hangzik!
    Boldog Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű volt az asztalotok! Remélem jövőre már én is majd tudok ilyen szépségben tálalni. Idén még a teríték nálam átlagos volt csak a menü volt az ünnepi...

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörűűűűű
    és a menükártya. emelem kalapom dolgos kezeid előtt

    VálaszTörlés
  5. csodaszep! ez a kedvenc szinkavalkadom. a karacsonyfa kapott ilyen szineket nalunk iden. a menuert le a kalappal, szivesen lettem volna vendeg. utolag is boldog karacsonyt. a karacsony adta orom es a szeretet maradjon meg jovo ilyenkorig!

    VálaszTörlés
  6. Krisz! Itt is szeretnék Nektek én is Nagyon Boldog Karácsonyt kívánni! Az ünnepi asztalod egyszerűen meseszép! Irigykedve nézegettem a képeidet. Jó pihenést kívánok Neked én is ezek után a dolgos napok után!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Krisz!
    Álomszép lett az ünnepi asztal és az ünnepi menü is!
    Boldog KArácsonyt és Áldott Ünnepet kívánok! Gabi

    VálaszTörlés
  8. Karácsonyos :)
    Minden jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  9. GYönyörű lett, ahogy Tőled megszokhattuk!! És az ételsor is csodás!! További kellemes napot és év végi készülődést kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Csodálatos lett az asztalod:-))
    Békés, meghitt ünnepeket kívánok:-))

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép terítéket készítettél! A menüsor pedig... le a kalappal! Boldog ünnepeket!! :)

    VálaszTörlés
  12. Annyira jó ízlésed van, hogy elképesztő, és kifinomult szépérzéked, bámulatos!

    VálaszTörlés
  13. Boldog Karácsonyt! Jó érzékkel válogattál, nagyon hangulatos lett a teríték!

    VálaszTörlés
  14. Lányok nektek is köszönöm szépen a bejegyzéseket! :o)

    VálaszTörlés
  15. Krisztikém az asztal gyönyörűséges, további meghitt ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  16. Klárikám!

    Köszönöm! Nagyon ünnepi volt a Tiéd is, azzal a szép bordó terítővel és a csillogó kristályokkal! :o))

    VálaszTörlés
  17. Whatever the case, this is definitely an awesome site to see.

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörű volt az ünnepi asztalotok > a menüsor pedig csodálatos! (...és úgy látom, hogy az ünnep ideje alatt nálatok még a nap is sütött:))

    VálaszTörlés
  19. Gyönyörű volt az ünnepi asztalotok!

    VálaszTörlés